Sivut

keskiviikko 25. maaliskuuta 2020

Peltoon puhaltamalla voi muuttua

Keskustelin maanantaina töissä  _ystäväni_  kanssa meidän käyttäytymisestä, tässä vallitsevassa poikkeustilassa. Oletin hänen käyttäytyvän kylmän viileästi, huomista pelkäämättä ja ahdistumatta. Rohkein ja positiivisin mielin tulevaa päin, kaikki kuitenkin järjestyy, koska tämä poikkeustila koskee meitä ihan kaikkia ja kaikkea. Mutta hänellä kaikki onkin asiat ihan päälaellaan, vaikka toimii franchising-yrittäjänä. En tiedä mitä tämä yritysmuoto tarkalleen pitää sisällään, mutta luulisi ison "talon" tässäkin auttavan ja olevan tukena, aivoina ja sydämenä.

Miten toimin minä siinä tilanteessa? Meinasin tuulettaa sisäelimiäni, kun suuni jäi niin auki kuultuani tämän. En ollut uskoa korviani ja kerroin toki myös tämän. Kerroin myös, että minä toimin juuri tämän oletukseni mukaan, ja jäin sitä siinä ihmettelemään että MIKSI?! Mitä minulle on tapahtunut?! Minä, joka olen aina suunnitellut tulevan aina hautajaisiin saakka (toiveeni on, ettei niitä ole) ja panikoinut jos aikataulut heittää minuutinkin. Soittanut hätäkeskukseen jos lapsi on ollut minuutinkin myöhässä ja näkisittepä 7 vuoteen ensimmäisen viikon loman aikataulun konfirmoidun keskimmäisen lapsen kanssa kahdestaan Italiassa! S l a p   i n   m y   f a c e!

Jumaliste! Peltoon puhaltamalla voi muuttua!! MINÄ OLEN MUUTTUNUT!!! 


4 kommenttia:

  1. Hyvä sä ja tämän kliseen sanoi tätini, kun olimme keskellä tai peitonneet hometalokeissin tai oliko joku uusi murhe jo tullut, vastoinkäymiset jalostaa, jep kyllä näin maar on. <3 Päivä kerrallaan!

    Sydämellistä viikon jatkoa teidän perheelle. <3

    VastaaPoista
  2. Kaipa tämä aika muuttaa monia. Kun mikään ei ole enää varmaa. Yksityisyrittäjille tämä on raskasta ja vaativaa aikaa, koska asiakkaita ei yksinkertaisesti ole. En ymmärtänyt, minkälainen yrittäjä ystäväsi on, mutta yrittäjä kuitenkin. Lykkyä hänelle ja sinulle!

    VastaaPoista